Model Scrisoare de Intentie



Stimate Domnule/Doamna,

Va adresez aceasta Scrisoare de Intentie ca raspuns la anuntul dumneavoastra pentru postul vacant pe care il aveti in institutie.

Deoarece am absolvit la Facultatea de Adminstratie si Afaceri, Universitatea Bucuresti, consider ca, in anii de studentie, am acumulat multe cunostinte in drept, economie, management, marketing si finante pe care astept cu nerabdare sa le pun in practica.

Sunt o persoana dinamica, cu aptitudini foarte bune de comunicare, dobandite in experienta mea (de promoter), responsabila, hotarata, interesata in perfectionarea profesionala in domeniul economic. Mi-as dori sa am sansa de a lucra alaturi de dumneavoastra unde as putea sa-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata (conform CV anexat) pentru a indeplini sarcinile si scopurile companiei cat si pentru dezvoltarea carierei mele.

Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui loc in cadrul companiei dumneavoastra sunt disponibila in orice moment pentru a fi contactata in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Va multumesc, ... ... ...